torsdag 3 december 2009

TORSDAG !!

Varit på A-Röd & städat
med Pernilla ..
Det hände något hemskt på vägen,
vi fick stopp med bilen,
mitt i en rondell..
Då fick Pernilla ont i blodet =)
Men efter några lååånga minuter
startade den igen ..

Det stod två nya maskiner på A-Röd
Är lite nyfiken vad dessa
är till för Pappa =)

Maskin nr 1.


Maskin nr 2.
Varit & handlat på ica,
fick massa mat för lite pengar.
Men jag handlar billigt =)

Kitty hjälper till..

& Nellie med ..
Det blev hamburgare till middag ..

Glad mat .. ha ha ha ha

Vi köpte soda stream
julmust..
Så gooo smakar som vanlig .

& goo glögg..
& söta små solar =)

Katterna har stulit Kittys bur..

Dalton blev grinig när jag tog kort
så han reste sig & gick ..

Rasmus har varit på genrepet
för Idol , hans mamma skulle hämta
han i Fjärås så han kom
& väntade hos oss..

Kitty blev glad..

Hon ÄLSKAR Rasmus

Kitty HJÄRTA Rasmus

HEJ DÅ !!

3 kommentarer:

Pappa sa...

Det är en kap och gir såg för plaströr samt en spegelsvets.
Då kan man göra böjar av raka rör.
Den kostade 250 tusen kronor.
Onödigt. Dom pengarna kunde jag tagit istället.

Lena sa...

Eller jag =)

Lotta sa...

eller jag=)