söndag 20 december 2009

Mysig Söndag !!

Jag köpte med mig goo mat hem.
Mina älsklingar är hungriga ..
SNÖ !!!!
Kitty ÄLSKAR snö
kollar på snöflingor
Prinsessan =)

Här hämtas det snöbollar .

Kitty vill ha den NUUUU !!!
Spring spring
Favorit bollarna..
Lite svåra att ha inomhus ..
Äntligen kastade han =)
Igen igen ....
Sen blev det glögg ..
Denna är våran favorit
I LOVE !!!
Här höll Jimmy på att dö..
Han tycker jag är jobbig med kameran,
Jag skulle ta kort på
mig, Jimmy & Kitty..
men jag fick aldrig ett bra kort.
Lägger in alla så får ni se =)

Här är Kitty suddig ..
Fint kort..
Men jag är inte med, jag testade kameran..
Jimmy säger nog något dumt,
så jag ser arg ut...
Gulligt kort,
men Kitty ser ihoptryckt ut...
Detta är fint,
men jag tyckte det va snett...
Här har vi skrattanfall,
Jimmy skrattar så han blir suddig...
Jag skrattar så jag blir suddig...
Detta blev det bästa kortet ..
Sen ville Jimmy inte vara med mer ..
KÄRLEK !!!!
Me and my superstar !!
PUSSAR

2 kommentarer:

Sarah sa...

Vilka sköna familjebilder =) Inte alltid lätt med superstjärnor...

Lotta sa...

Fiiina bilder på er =)

puss