onsdag 30 december 2009

Fyrverkeri försäljning dag 3..


Inget inbrott inatt..
Jonas idé var grym.
Här kör han bort den med trucken.
& kör in den på lagret igen..
Det kom fram en gubbe till mig & Jonas
& frågade om vi hade sett himlen ..
Det var visst mycket speciellt,
Så jag var tvungen att ta ett kort..
Visst var det fint ? =)
Duktiga Lotta hänger upp
raketer ..
Hon hade väldigt snygga
stövlar idag ...
Jonas har ställt en TUNG Army box
längst upp i vänstra hörnet..
Jag höll på att knäcka ryggen när
jag skulle lyfta ner den ..
Jag är en riktig konstnär ..
Kolla bara vilka fina bilder jag har
tagit med min kamera ..





Visst var dom fina ...

Jimmy är såååå lycklig nu..
Han fick sin V44 som
han önskade sig =)
& Rasmus blev lite glad med..
Han fick en Pyropack =)
Kitty är nyfiken ..
Nu ska jag gå & bada..
Med Anna Anka =)
Imorgon är det NYÅRSAFTON!!

PYZZ

4 kommentarer:

Sarah sa...

Häftiga bilder! Nu kommer väl Johan träna ÄNNU mer :( Gratulerar till Jimmy!

Lotta sa...

Ha ha ha Lena hjärtar Anna A =)

Bilderna blev cooola;) Man kan tro att det är på människor...men vi e ju på motorvägen!!!

Aj löööve my boots...ASSNYGGA;) ha ha ha

lillan sa...

Din anka e sötare en orginalet tusen ggr om. Tror du jag får tillbaka mina snygga stövlar?Puss:)

Lena sa...

Jag tror inte du får tillbaka dina stövlar.. Lotta gillar dom för mycket..Hon kallar ju dom för sina =)